مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-08حوادث

دستگیری 827 عامل جرایم میراث فرهنگی در آذربایجان شرقی


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از دستگیری 827 عامل جرایم میراث فرهنگی استان در دولت تدبیر و امید، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از دستگیری 827 عامل جرایم میراث فرهنگی استان در دولت تدبیر و امید، خبر داد.

سرهنگ کاظم داداشی با تاکید به لزوم نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از میراث فرهنگی در جوامع، گفت: با توجه به اینکه حفاظت و صیانت از مواریث تاریخی وظیفه ای همگانی بوده، بنابراین لازم است تا تمام آحاد مردم در پیشگیری از وقوع جرایم مرتبط با این مواریث ارزشمند، همراه اداره کل میراث فرهنگی استان باشند.

وی افزود: با توجه به تعدد آثار تاریخی در استان و لزوم حفاظت هر چه بهتر از این آثار متعدد تاریخی، یگان حفاظت میراث فرهنگی با همراهی نیروی انتظامی استان بصورت مستمر از مکان های تاریخی بازدید و با متخلفانی که بصورت پایشی و گزارش مردمی شناسایی شده اند، از طریق مراجع قانونی برخورد می کند.

وی به میزان حفاری های غیرمجاز شناسایی شده در سطح استان طی سال های 92 تا 99 اشاره کرد و گفت: طی هشت سال گذشته با اهتمام ویژه این اداره کل و همکاری مستمر نیروی انتظامی استان، 139 محل حفاری غیرمجاز از طریق پایش های محلی و گزارش های مردمی شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 827 عامل جرایم میراث فرهنگی در آذربایجان شرقی

دستگیری 827 عامل جرایم میراث فرهنگی در آذربایجان شرقی