مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-08فرهنگي

نکوداشت چهار هنرمند در جشنواره موسیقی فجر


آیین نکوداشت چهار هنرمند برگزیده موسیقی کشورمان در در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، بزرگداشت محمدرضا اسحاقی گرجی خواننده و نوازنده دوتار گرجی، زنده یاد احمدعلی راغب آهنگساز و موزیسین، ملیحه سعیدی نوازنده قانون و حسن ناهید نوازنده نی در اختتامیه جشنواره موسیقی فجر برگزار می شود.

ستاد برگزاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در معرفی این چهار هنرمند شناخته شده کشورمان توضیح داده است: محمدرضا اسحاقی و ستاره ای از خنیاگران مازندران محمدرضا اسحاقی گرجی متولد 1326 در روستای گرجی محله بهشهر نوازنده دوتار گرجی و خواننده و روایتگر خنیاگری مازندران است.

در سالیان پربرکت فعالیت استاد اسحاقی، آلبوم های رسمی نیز به بازار آمده است تا گوش مردم را در دیگر شهرها، به ملودی های ناب و کمتر شنیده شده مازندرانی آشنا کند.

آلبوم های موسیقی حماسی ، عاشقانه ها ، شبی به نغمه و نوا ، و زِلف شِه ، آیینی (منظومه های روایی تبری) ، سوز گِلام و تی تی کاک تعدادی از آثار منتشر شده ایشان را شامل می شود.

وی به انواع و اقسام سبک های ارائه موسیقی مازندرانی احاطه و اشراف کامل دارد و در مناسبت های مختلف از مهارت موسیقایی خود بهره می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت چهار هنرمند در جشنواره موسیقی فجر

نکوداشت چهار هنرمند در جشنواره موسیقی فجر