مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-08اجتماعي

نصب تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتمام پروژه ساخت، جانمایی و نصب تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان در مناطق 2، - 1، 5 و 22 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به حادثه کولاک و سقوط بهمن در ارتفاعات تهران تاکید کرد: اگرچه قانون برای شهرداری وظیفه ای را در خصوص کوهستان تعیین نکرده است اما بنا به دستور اخیر شهردار محترم تهران تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان به منظور اعلام هشدارهای لازم نصب شد.

کرمی محمدی از اتمام پروژه نصب تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان در مناطق 2،1، 5 و 22 در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و با اشاره به اینکه این پروژه با برگزاری مراحل قانونی و انتخاب پیمانکاری توانمند انجام شده است، عنوان کرد: از شهروندان عزیز می خواهیم تا برای حفظ سلامت و ایمنی خود به پیام های دائمی این تابلوها توجه جدی نمایند.

وی همچنین گفت: تمام اقداماتی که تاکنون از سوی شهرداری در این زمینه انجام شده است به صورت داوطلبانه بوده و ناشی از احساس دین و دلسوزی مسئولین شهرداری نسبت به شهروندان و مردم عزیزمان می باشد که شایسته هرگونه خدمتگزاری می باشند و الا قانون چنین وظایفی را به عهده شهرداری نگذاشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان

نصب تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان