مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-08اقتصادي

طرح های مشترک محور رایزنی مقامات ازبکستان و بانک توسعه اسلامی


وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و رییس بانک توسعه اسلامی در نشست ویدئویی اجرای طرح ها و ابتکارات مشترک و همچنین گسترش همکاری ها را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و بندر الحاجر رییس بانک توسعه اسلامی در نشست ویدئویی اجرای طرح ها و ابتکارات مشترک و همچنین گسترش همکاری های متقابلا سودمند را بررسی کردند.

در این نشست ویدئویی رییس بانک توسعه اسلامی بر موثر بودن اقدامات مبنی بر تامین حفاظت از سلامتی مردم و حفظ فعالیت اقتصادی در دست انجام در ازبکستان تاکید کرد.

  طرفین توسعه سبد سهام سرمایه گذاری های بانک توسعه اسلامی در ازبکستان از طریق تنظیم طرح های جدید در زمینه های آموزشی و  بهداشتی را بررسی کردند.

همچنین سازماندهی و برگزاری چهل و ششمین نشست سالانه شورای مدیران بانک توسعه اسلامی  در ازبکستان در سال جاری میلادی بررسی شد.

طرفین در مورد تسریع شکل گیری گروه های مربوطه برای آغاز اقدامات مشترک در تمهیدات برگزاری نشست و تنظیم نقشه جاده جداگانه شامل مراسم های معین، زمان و مجریان مسئول به توافق رسیدند.

بانک توسعه اسلامی چشم انداز سازماندهی سفر این بانک به تاشکند در ماه ژوئن سال جاری میلادی را  بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های مشترک محور رایزنی مقامات ازبکستان و بانک توسعه اسلامی

طرح های مشترک محور رایزنی مقامات ازبکستان و بانک توسعه اسلامی