مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:402021-02-08سياسي

انتقاد یک اصولگرا از مجلس به دلیل لغو دیدار قالیباف با پوتین


باتوجه به روایت ها، اصلا نباید این سفر مطرح و خبرش به رسانه می آمد که دست آخر به نقطه ای برسیم که دوستان ما در مجلس اعلام کنند که آقای قالیباف پروتکل های بهداشتی آقای پوتین را نپذیرفته است؛ - آن ها هم در مقابل اعلام کنند اصلاً ملاقات با رییس جمهور روسیه در سفر قرار نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد نپذیرفتن رییس مجلس از سوی رییس جمهور روسیه با توجه به عدم برنامه ریزی های صحیح یک شکست دیپلماتیک محسوب می شود.

سید حسین نقوی حسینی درباره سفر محمدباقر قالیباف به روسیه و این که گفته می شود عدم دیدار ولادیمیر پوتین و قالیباف به دلیل نپذیرفتن پروتکل های مطرح از سوی رییس جمهور روسیه توسط رییس مجلس ایران است، گفت: معمولاً در سفر مسئولان به خارج از کشور پروتکل هایی وجود دارد که قبل از انجام سفر مورد توافق صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: منظور ازپروتکل ها، پروتکل های بهداشتی که این روزها مطرح است نیست، بلکه پروتکل های سیاسی و دیپلماتیک است که معین می کند افراد در چه درجه ای و جایگاهی و با چه اهدافی می خواهند به خارج از کشور سفر و با مقامات و همتایان خود دیدار کنند.

این عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم ادامه داد: سفر آقای قالیباف به روسیه از مدت ها پیش مطرح شد (البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک اصولگرا از مجلس به دلیل لغو دیدار قالیباف با پوتین

انتقاد یک اصولگرا از مجلس به دلیل لغو دیدار قالیباف با پوتین