مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-08اقتصادي

محکم پای فعالسازی صنایع داخلی ایستاده ایم/ تلاش برای خودکفایی در صنعت ریلی


محکم پای فعالسازی صنایع داخلی ایستاده ایم و باید در مسیر خودکفایی گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی ظهر شنبه در مراسم افتتاح پروژه های توسعه فرودگاه کرمان با بیان اینکه کار ارزشمند و در شأن مردم کرمان صورت گرفته است، بیان داشت: باید قدردان کارها و اقدامات خوب باشیم.

وی افزود: متأسفانه گاهی به علت تخریب هایی که صورت می گیرد کارهای ارزشمند دیده نمی شود در حالی که ما در سخت ترین شرایط اقتصادی در کشور کار می کنیم و و در هیچ دوره ای مثل اکنون شرایطی وجود نداشته که همه نقل و انتقالات منابع مالی و پولی ما مسدود باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر به هواپیماهای ما در دنیا سوخت داده نمی شود همچنین کشتی های ما را تحریم کرده اند و خرید و فروش محصولات ما ممنوع شده است؛ این حرکت ظالمانه تروریستی و غیرقانونی توسط آمریکا با هدف ساقط کردن جمهوری اسلامی و انقلاب انجام گرفته اما در نهایت خودشان ساقط می شوند.

اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه تحریم ها برای ما هزینه های زیادی داشته مردم دچار سختی شده اند و درآمدهای کشور کاهش شدید پیدا کرده اما نعمت های الهی در کشور بسیار زیاد است و خوشبختانه پرچم ایران اسلامی در اهتراز است و کشور رو به رشد، تعالی و توسعه پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکم پای فعالسازی صنایع داخلی ایستاده ایم/ تلاش برای خودکفایی در صنعت ریلی

محکم پای فعالسازی صنایع داخلی ایستاده ایم/ تلاش برای خودکفایی در صنعت ریلی