مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-08فرهنگي

نمایش دوباره ابلق و زالاوا / «شیشلیک» همچنان در صدر پرفروش های فجر


در روز نهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده اند به نمایش در خواهد آمد و در همین چارچوب فیلم ابلق (نرگس آبیار) در ساعت 14 و فیلم زالاوا (ارسلان امیری) در ساعت 17 در برج میلاد اکران خواهد شد.

- نهمین روز از سی ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر با نمایش دو فیلم منتخب از مجموع فیلم های به نمایش درآمده در این دوره از جشنواره پی گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ در روز نهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده اند به نمایش در خواهد آمد و در همین چارچوب فیلم ابلق (نرگس آبیار) در ساعت 14 و فیلم زالاوا (ارسلان امیری) در ساعت 17 در برج میلاد اکران خواهد شد.

ابلق کارگردان: نرگس آبیارنویسنده: نرگس آبیار و پریسا کرزیانتهیه کننده: محمدحسین قاسمیبازیگران: بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی، معینی، شادی کرم رودی، علی نفیسی، علی روزبهانی، الهه اذکاری، شیماء ملکیان، سیاوش حکم تشعار، روح اله آبیار، هادی آقا بزرگی، سعید بیگی، الهام حسامی، سارا اردلان، سحر اسدی، مهتا محدث، مهدی حیدری و امیرحسین سربخشیخلاصه داستان: برای یک زن که در حاشیه شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می کند، ماجرایی رقم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش دوباره ابلق و زالاوا / «شیشلیک» همچنان در صدر پرفروش های فجر

نمایش دوباره ابلق و زالاوا / «شیشلیک» همچنان در صدر پرفروش های فجر