مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-08ورزشي

تلاش هیات اتومبیلرانی خوزستان برای کاهش آمار تصادفات


رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: هر 30 دقیقه یک نفر بر اثر تصادف کشته و هر 90 ثانیه نیز یک نفر به همین دلیل مجروح می شود که بر این اساس با برنامه هایی که داشته ایم، - ایسنا/خوزستان رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: هر 30 دقیقه یک نفر بر اثر تصادف کشته و هر 90 ثانیه نیز یک نفر به همین دلیل مجروح می شود که بر این اساس با برنامه هایی که داشته ایم، تلاش ما این بوده که با آگاه سازی مردم به کاهش آمار تصادفات در استان کمک کنیم.

ابراهیم جوانمردی در گفت وگو با ایسنا در ابتدا بااشاره به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی خوزستان، اظهارکرد: علی رغم این که همچنان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنیم، موفق شدیم با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، اولین مسابقات هیات در سال 99 را برگزار کنیم.

مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و اتومبیلرانان استان نیز استقبال خوبی از رقابت ها داشتند.

حتی شاهد حضور یک نوجوان 14 ساله و یک خانم 80 ساله هم بودیم و این نشان از علاقه مندی مردم خوزستان به رشته اتومبیلرانی است و طبیعتا مسئولیت هیات را در قبال ارائه خدمات بهتر، بیشتر می کند.

وی عنوان کرد: اتومبیلرانی همگانی اسلالوم از رشته های پایه اتومبیلرانی محسوب می شود و تلاش کرده ایم در این رشته اقدامات خوبی داشته باشیم تا بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش هیات اتومبیلرانی خوزستان برای کاهش آمار تصادفات

تلاش هیات اتومبیلرانی خوزستان برای کاهش آمار تصادفات