مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-08سياسي

توفیقی: بخشنامه معاونت حقوقی رییس جمهوری بی توجهی به قشر کارگر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،فرامرز توفیقی، رییس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار، درباره بخشنامه اخیر سازمان تأمین اجتماعی با موضوع مزد توافقی گفت: - رییس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار با اشاره به اینکه بخشنامه معاونت حقوقی رییس جمهور در مورد مزد توافقی ورودی سازمان تامین اجتماعی را کاهش می دهد گفت: این بخشنامه بر علیه کارگران است و بی توجهی دولت به قشر کارگر را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،فرامرز توفیقی، رییس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار، درباره بخشنامه اخیر سازمان تأمین اجتماعی با موضوع مزد توافقی گفت: دولت همواره تمام تلاش خود را می کند تا جایی که می تواند امنیت خود را حفظ کند.

این بخشنامه در راستای بی توجهی به شرایط کارگران است که برای دولت مهم نیست.

وی با اشاره به خدمت رسانی ناشایست تأمین اجتماعی که مغایر با قوانین سازمان تأمین اجتماعی است گفت: کارگران از سر بی اطلاعی در توافقی با کارفرما قبول می کنند که به خاطر، پرداخت حق بیمه حداقلی، حقوق حداقلی هم برای آن ها رد شود.

کارگر جوان تصور می کند با وجود اینکه دفترچه تأمین اجتماعی کارآیی چندانی در مراکز درمانی ندارد، بنابراین نیازی نیست که حتماً حق بیمه بالا پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیقی: بخشنامه معاونت حقوقی رییس جمهوری بی توجهی به قشر کارگر است

توفیقی: بخشنامه معاونت حقوقی رییس جمهوری بی توجهی به قشر کارگر است