مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-08پزشكي

خودداری شرکت داروسازی فایزر از ارائه دارو به کودکان سرطانی ایران


رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) با اشاره به خودداری شرکت داروسازی فایزر ازدادن داروهای کودکان سرطانی به ایران گفت: فاز حیوانی دو واکسن کرونا دانشگاه بقیه الله با موفقیت انجام شده است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) با اشاره به خودداری شرکت داروسازی فایزر ازدادن داروهای کودکان سرطانی به ایران گفت: فاز حیوانی دو واکسن کرونا دانشگاه بقیه الله با موفقیت انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ابوالقاسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: دشمن ما و افرادی که با دشمنی می کنند حتی از رسیدن دارو به کودکان سرطانی خودداری می کنند، من به عنوان رییس انجمن خون این حرف را می زنم نه به عنوان خانواده این کودکان یا یک فرد دیگر؛ شرکت های داروسازی که ادعا می کنند با سیاست کاری ندارند از دادن داروهای شیمی درمانی به ایران خودداری می کنند که یکی از این شرکت ها، شرکت داروسازی فایزر است.

وی افزود: تحریم های دولت ترامپ به تک تک مردم و کودکان ما وارد می شود و اگر توان تولید دارو در داخل کشور نبود باید شاهد از دست رفتن بیماران به ویژه کودکانمان می بودیم، در شعار می گویند که تحریم ها مربوط به دارو و خدمات پزشکی نمی شود اما در عمل اصلاً این نیست و شرکت های دارویی آمریکا از دادن دارو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری شرکت داروسازی فایزر از ارائه دارو به کودکان سرطانی ایران

خودداری شرکت داروسازی فایزر از ارائه دارو به کودکان سرطانی ایران