مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-08سياسي

توانایی بخش خصوصی در واگذاری ها مورد توجه قرار گیرد


آیت الله رییسی با اشاره به مشکلاتی که از ناحیه برخی واگذاری های معیوب و بدون ضابطه برای تولید ایجاد شده، گفت: در فرآیند واگذاری بنگاه های دولتی باید توانایی بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله رییسی امروز دوشنبه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جلوه قدرت لایزال الهی است و نقطه عطفی بر پایان استبداد و استعمار در کشور عزیز ما محسوب می شود.

یوم الله 22 بهمن پایانی بر همه ناتوانی ها و ما نمی توانیم ها بود رییس دستگاه قضا تصریح کرد: یوم الله 22 بهمن حقیقتاً پایانی بر همه ناتوانی ها و ما نمی توانیمها بود و این روز الهی آغاز شکوفایی استعدادها و جلوه قدرت الهی در نظام و کشور ما است.

آیت الله رییسی گفت: پیام انقلاب اسلامی، ما می توانیم و استحکام درونی قدرت و جلوه ای از قدرت و اراده مردم در برابر اراده بیگانگان است.

توکل به خدا و حضور مردم در صحنه، مؤلفه های اقتدار کشور هستند رییس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به مؤلفه های اقتدار نظام و کشور بیان داشت: قدرت معنوی و ایمان و توکل به خدا از مهمترین مؤلفه های مهم اقتدار نظام و کشور ما است؛ مؤلفه دوم اقتدار آف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی بخش خصوصی در واگذاری ها مورد توجه قرار گیرد

توانایی بخش خصوصی در واگذاری ها مورد توجه قرار گیرد