مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-08سياسي

در سخت ترین شرایط در کشور کار می کنیم/ مسائل اقتصادی ما سیاسی است


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متاسفانه به علت تخریب ها، کارهای ارزشمند دیده نمی شود، افزود: ما در سخت ترین شرایط در کشور کار می کنیم و هیچ دوره ای نبوده که همه شرایط نقل و انتقال منابع مالی و پولی ما را مسدود کرده باشند.

- ایسنا/کرمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متاسفانه به علت تخریب ها، کارهای ارزشمند دیده نمی شود، افزود: ما در سخت ترین شرایط در کشور کار می کنیم و هیچ دوره ای نبوده که همه شرایط نقل و انتقال منابع مالی و پولی ما را مسدود کرده باشند.

محمد اسلامی امروز 20 بهمن ماه در مراسم افتتاح پروژه های توسعه فرودگاه کرمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: کار ارزشمندی انجام شده تا فرودگاهی در شان مردم استان کرمان داشته باشیم و باید قدر کارهای خوب را دانست.

وی با بیان اینکه متاسفانه به علت تخریب ها، کارهای ارزشمند دیده نمی شود، افزود: ما در سخت ترین شرایط در کشور کار می کنیم و هیچ دوره ای نبوده که همه شرایط نقل و انتقال منابع مالی و پولی ما را مسدود کرده باشند.

اسلامی تصریح کرد: به هواپیماهای ما در دنیا سوخت نمی دهند، کشتی های ما را تحریم و خرید و فروش محصولات ما را ممنوع کرده اند و این حرکت ظالمانه، تروریستی و غیرقانونی با سردمداری امریکا یک هدف داشته؛ اینکه جمهوری اسلامی و انقلاب را ساقط کنند و خودشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سخت ترین شرایط در کشور کار می کنیم/ مسائل اقتصادی ما سیاسی است

در سخت ترین شرایط در کشور کار می کنیم/ مسائل اقتصادی ما سیاسی است