مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-08اقتصادي

عیدی بازنشستگان صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان تا پایان بهمن پرداخت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی شیرکانی در نشست خبری خود با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار نفربیمه شده فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان روستاییان و عشایر از پرداخت عیدی بازنشستگان این صندوق تا پایان بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی شیرکانی در نشست خبری خود با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار نفربیمه شده فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند اظهار کرد: همچنین دو میلیون نفر نیز عضو این صندوق هستند.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده ناشی از ویروس کرونا در یک سال گذشته در سطح کشور اظهار کرد: با شیوع این ویروس مشکلاتی برای همه بخش ها و دستگاه ها به وجود آمد که در ابتدا روستا ها این ویروس را جدی نمی گرفتند، اما کم کم این ویروس به روستا ها نیز نفوذ کرد و به نوعی تمام جامعه را تحت تأثیر قرار داد.

شیرکانی گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فعالیت های خود را از طریق کارگزاری ها انجام می دهند که با توجه به شیروع ویروس کرونا مشکلاتی در این بخش به وجود آمد و با توجه به شرایط تعدای از کارگزاری ها تعطیل و ارتباط ما با روستاییان با مشکل جدی روبه رو شد، اما با توان نیروی جوانی صندوق و عزم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدی بازنشستگان صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان تا پایان بهمن پرداخت می شود

عیدی بازنشستگان صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان تا پایان بهمن پرداخت می شود