مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-08اقتصادي

طلب 220 میلیارد تومانی پیمانکاران در پروژه محور کرمان – راور – دیهوک


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: 220 میلیارد تومان در پروژه محور کرمان – راور - دیهوک بدهی به پیمانکاران داریم و با استفاده از ماده 56 امیدوار هستیم این پروژه دو ساله تمام شود که متاسفانه طی چند سال گذشته، - ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: 220 میلیارد تومان در پروژه محور کرمان – راور - دیهوک بدهی به پیمانکاران داریم و با استفاده از ماده 56 امیدوار هستیم این پروژه دو ساله تمام شود که متاسفانه طی چند سال گذشته، کار پروژه 54 درصد پیشرفت دارد.

دکتر محمدمهدی زاهدی صبح امروز 20 بهمن ماه در مراسم افتتاح پروژه های توسعه فرودگاه کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در بحث استفاده از ماده 56 قانون بودجه، دولت تعهد بازپرداخت را داده و باید بانک ها پای کار آمده و برای محور کرمان – راور – دیهوک از این ظرفیت استفاده شود.

وی افزود: 220 میلیارد تومان در این پروژه ملی بدهی به پیمانکاران داریم و با استفاده از ماده 56 امیدوار هستیم این پروژه دو ساله تمام شود که متاسفانه طی چند سال گذشته، کار پروژه 54 درصد پیشرفت دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: کرمان جزو استان های پرحادثه رانندگی است و نقاط حادثه خیز زیادی داریم و درخواست داریم وزیر دستور رفع نقاط حادثه خیز را صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 220 میلیارد تومانی پیمانکاران در پروژه محور کرمان – راور – دیهوک

طلب 220 میلیارد تومانی پیمانکاران در پروژه محور کرمان – راور – دیهوک