مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-08سياسي

تمامی خدمات درمانی ایثارگران به روزرسانی شده است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت:با پرداخت بدهی های بیمه دی، تمامی خدمات درمانی ایثارگران به روزرسانی شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطا ناوکی در سفر به بندرلنگه، طی مراسمی در سالن سردار شهید سلیمانی که با حضور مسئولان شهرستانی و ایثارگران برگزار شد، توضیح داد: پیگیری های مکرر مسئولان بنیاد شهید و امور ایثار گران باعث شد، سایر دستگاه های متولی نیز شرایط لازم را برای اشتغال جامعه هدف در بنگاه های اقتصادی فراهم کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با تأکید بر اینکه تفکر ایثارگران را باید به سمت کارآفرینی سوق داد، عنوان کرد: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان با روحیه مطالبه گری می توانند خواستار حق قانونی و شرعی خود باشند و بی شک مسئولان استانی و شهرستانی از آنان حمایت خواهند کرد.

وی به شأن و جایگاه والای ایثارگران اشاره کرد و گفت: حفظ این جایگاه مستلزم رعایت موازین شرعی، قانونی و تقویت روحیه انقلابی است که البته همه جامعه هدف از این ویژگی ها برخوردار هستند.

ناوکی ضمن بیان اینکه با پرداخت بدهی های بیمه دی، تمامی خدمات درمانی ایثارگران به روزرسانی شده است، اعلام کرد: در تلاش هستیم ترتیبی اتخاذ شود که ایثارگران بندرلنگه بتوانند به خدمات بانک دی آسان تر دسترسی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی خدمات درمانی ایثارگران به روزرسانی شده است

تمامی خدمات درمانی ایثارگران به روزرسانی شده است