مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-08سياسي

حرم های سوریه به برکت خون شهدای مدافع حرم استوار است


نماینده سابق ولی فقیه در سوریه همزمان با ایام الله دهه فجر با تعدادی از خانواده های شهدای فاطمیون در مشهد مقدس دیدار کرد و گفت: اگر اکنون حرم های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) پابرجا است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سیدابوالفضل طباطبایی، نماینده سابق ولی فقیه در سوریه همزمان با ایام الله دهه فجر در ادامه سلسله دیدارها با خانواده های شهدای مدافع حرم، با خانواده پنج نفر از شهدای فاطمیون در مشهد مقدس دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار صمیمی آیت الله طباطبایی ضمن درود بر روان پاک شهدای اسلام، از زحمات و صبوری خانواده شهدای مدافع حرم قدردانی کردند و با اشاره به مجاهدت های مدافعان حرم گفت: اگر اکنون حرم های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) پابرجا است، به برکت خون شهدای مدافع حرم است.

نماینده سابق رهبر انقلاب در سوریه در پایان این دیدارها اقلام متبرکی را از حرم های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) به خانواده های شهدا اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آیت الله طباطبایی در دوران مسؤولیت خود در کشور سوریه علاوه بر دیدارهای مستمر با خانواده های شهدای مدافع حرم سوری در آن کشور، طی سفرهای خود به کشور ایران به طور مستمر با خانواده های ایرانی و افغانستانی مدافع حرم دیدار می کردند و هم اکنون نیز با تعدادی از خانواده های شهدا در استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم های سوریه به برکت خون شهدای مدافع حرم استوار است

حرم های سوریه به برکت خون شهدای مدافع حرم استوار است