مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-08اقتصادي

معرفی استانداردهای جهانی در صنعت درب و پنجره های UPVC


در هر کدام از صنایع یکی از نکات مهم، توجه به استانداردهای ملی و بین المللی است،به عنوان یک خریدار باید توجه کنید که محصولی را که می خواهید خرید کنید حتما استانداردهای لازم را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، در ایران استاندارد ملی ایران معتبرترین مرجع صدور استاندارد برای محصولات مختلف است.

استانداردهایی مثل ایزو که برای کنترل کیفیت صادر می شوند و نیز گواهینامه های تخصصی در شاخه های مختلف از مواردی هستند که نشان می دهند یک محصول از چه ویژگی ها یا برتری هایی نسبت به رقبا برخوردار است.

استاندارد ملی ایران سازمان ملی استاندارد ایران تدوین کننده قوانین و قواعد مرتبط با استاندارد و اجراکننده و نظارت کننده بر آن ها می باشد.

سازمان استاندارد ایران دارای ساختار دولتی به صورت زیر مجموعه نهاد ریاست جمهوری است.

این استاندارد شامل دو نوع اجباری و تشویقی می باشد.

برای اخذ نشان استاندارد برندها باید مدارک معتبر خود را ارائه دهند و بازرسین سازمان روند تولید و امکانات آزمایشگاهی را مورد تأیید قرار دهند تا استاندارد ملی ایران به یک محصول اعطا گردد.

گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی گواهینامه فنی یکی از راه های مطمئن برای بررسی کیفیت انواع مواد، مصالح، فرآورده ها و سیستم های ساختمانی و همچنین کالاهای تأسیسات مکانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی استانداردهای جهانی در صنعت درب و پنجره های UPVC

معرفی استانداردهای جهانی در صنعت درب و پنجره های UPVC