مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-08ورزشي

به «پژمان» گیر بدهید، به فوتبالش نه!


کاری به فعالیت های سینمایی پژمان جمشیدی نداریم، اگرچه تعریف و تمجید کارشناسان امر در این زمینه از پژمان جمشیدی به خوبی گواه همه چیز است ولی دست کم درباره زمان فوتبال پژمان جمشیدی باید با احترام بیشتری صحبت شود.

- کاری به فعالیت های سینمایی پژمان جمشیدی نداریم، اگرچه تعریف و تمجید کارشناسان امر در این زمینه از پژمان جمشیدی به خوبی گواه همه چیز است ولی دست کم درباره زمان فوتبال پژمان جمشیدی باید با احترام بیشتری صحبت شود.

او یک شبه به رؤیایش در فوتبال نرسید و برایش عرق ریخت و جان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: هوشدن دیروز، تشویق امروز.

هر دو برای پژمان جمشیدی به یک اندازه تلخ است! فوتبالیست قدیمی که حالا چند سالی است در عرصه تئاتر و سینما مشغول به فعالیت است، همچنان باید با این تلنگر مواجه شود که گویی جای عده ای را روی پرده نقره ای تنگ کرده است.

پژمان جمشیدی شاید روزهای تلخ و شیرین بسیاری را در عرصه حرفه ای تجربه کرده باشد ولی بدون تردید او دو روز ویژه را از یاد نخواهد برد؛ روزی که هو شد و روزی که تشویق.

دست بر قضا، هم آن هو شدن و هم این تشویق شدن، هر دو برایش لحظات سختی را رقم زده اند؛ اولی مربوط به سی وششمین جشنواره فیلم فجر است که او برای بازی در فیلم سوءتفاهم، ساخته احمدرضا معتمدی، کاندیدای دریافت جایزه بازیگر مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به «پژمان» گیر بدهید، به فوتبالش نه!

به «پژمان» گیر بدهید، به فوتبالش نه!