مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-08سياسي

رویکرد وزارت خارجه باید از 20 سال پیش اقتصادی-سیاسی می شد


وزارت امور خارجه باید از 20 سال پیش رویکرد خود را در حوزه وزارت خارجه و سفارتخانه ها از نگاه سیاسی- امنیتی تغییر و کاملا اقتصادی- سیاسی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمد باقر قالیباف شب گذشته در ساعات اولیه ورود خود به روسیه در نشستی با دیپلمات ها و روسای نهادهای جمهوری اسلامی ایران در مسکو در محل سفارت ایران در این کشور، ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز نیروی هوایی گفت: کشور امروز با چالش های کوچکی مواجه شده که این چالش ها ناراحتی مردم را در پی داشته است.

ضعف های مدیریتی مانند گرد و غباری، عظمت های انقلاب را فراگرفته است رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقدهای به حقی نسبت به مشکلات کشور به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی وجود دارد اما بیشتر نقدها به جنبه های مدیریتی و بوروکراسی حاکم در کشور وارد است، انقلاب اسلامی عظمت های بزرگی را آفریده و مشکلات ناشی از ضعف های مدیریتی مانند گرد و غباری روی آن را فرا گرفته است.

وی تصریح کرد: قدرت امروز جمهوری اسلامی از شبه قاره هند تا ساحل مدیترانه تاثیرگذار بوده و اجازه شکل گیری به هژمونی آمریکا را نداده است و از سوی دیگر در داخل کشور توانسته ایم در حوزه های صنایع دفاعی، تکنولوژی، علم و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد وزارت خارجه باید از 20 سال پیش اقتصادی-سیاسی می شد

رویکرد وزارت خارجه باید از 20 سال پیش اقتصادی-سیاسی می شد