مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-08سياسي

سردرگمی آمریکا در برابر ایران فرصت ارزشمندی است


دبیر فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس بیان کرد: سردرگمی آمریکا در برابر جمهوری اسلامی، فرصت ارزشمندی در اتخاذ تدابیر حوزه سیاست خارجی است.

- غلام رضا شریعتی اندراتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با ارزیابی نطق اخیر رییس جمهوری آمریکا اظهار داشت:تفاوت ها میان سیاست های اعمالی و رویکردهای اعلامی کاخ سفید، برای جهانیان امری عادی شده است و مواضع اخیر بایدن و نطق او در کاخ سفید، نمی تواند منبع باثباتی برای تحلیل چشم انداز آتی باشد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس ادامه داد:علی الظاهر با فرض پذیرش اعلام پایان جنگ، دست برتر انصارالله یمن در مذاکرات آتی قطعا نقش تعیین کننده ای خواهد داشت و با توجه به مواردی نظیر روابط قبایل طوائف و همسویی با انصار الله و تسلیحات در اختیار انصار الله و فرماندهی میدانی تحولات و برخی عوامل دیگر ، هیچ توافقی و تصمیمی جهت پایداری شرایط، بدون انصار الله، تعیین کننده نخواهد بود و در این میان، خروج آمریکا از جانبداری یکی از طرفین کارزار باوری تقریبا کودکانه است.

این نماینده مجلس بیان کرد: با فرض پایان نبردهای نظامی، در واقع شاهد بروز نبردهای دیپلماتیک بر سر یمن خواهیم بود که البته هوشیاری وزارت امور خارجه ایران دراین لحظات حساس، بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی آمریکا در برابر ایران فرصت ارزشمندی است

سردرگمی آمریکا در برابر ایران فرصت ارزشمندی است