مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-08سياسي

ضرورت تعریف مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: وظایف مراکز آموزش عالی و نهاد دانشگاه در پیشبرد اهداف این انقلاب، بسیار پررنگ و مهم بوده و امروز نیز باید در راستای دانش و آگاهی، - ایسنا/کردستان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: وظایف مراکز آموزش عالی و نهاد دانشگاه در پیشبرد اهداف این انقلاب، بسیار پررنگ و مهم بوده و امروز نیز باید در راستای دانش و آگاهی، مسئولیت اجتماعی ویژه ای برای خود تعریف کنند.

غلامرضا غفاری در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور دانشگاه ها و مراکز عالی استان کردستان به میزبانی دانشگاه کردستان به صورت وبینار در تالار مولوی برگزار شد اظهار کرد: از انقلاب اسلامی همواره تحت عنوان یک رخداد بزرگ تاریخی یاد می شود زیرا مردم بسیاری در این انقلاب سهیم و تاثیرگذار بودند.

وی افزود: چهار دهه از انقلاب اسلامی سپری شده و می بینیم که تاثیر آن فراتر از مرزها بوده و در معادلات جهانی و منطقه ای چه تاثیرات بزرگ و مهمی را ایفا کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه تولیدات و نتایج انقلاب اسلامی بسیار است، تصریح کرد: از هر جنبه و مسیری به واقعه انقلاب اسلامی بنگریم، می بینیم که حاصل همزادپنداری و هم پیوندی عده کثیر و لایه های جمعیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعریف مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

ضرورت تعریف مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی