مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-08سياسي

مسئولان به ظرفیت های داخلی کشور بیشتر توجه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در هشتمین شب از جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، با بیان اینکه هدف اول دشمن ضربه زدن به در جنگ های مختلف از سخن پیامبر تبعیت نمی کردند مگر اشخاص خاص که امثال حضرت علی(ع) بودند.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه امروز سربازان توانمندی در جبهه حق حضور دارند، خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) برای فرماندهی خواهد آمد نه برای شمشیر زدن و این تصویر غلطی است که می گویند امام زمان(عج) بیاید و شمشیر بزند، مقدمه این موضوع نیز حضور نیروهای توانمند و با ایمان هستند که امام بتواند به آن ها اعتماد کند.

وی خروج آمریکا از منطقه را یکی از اهداف مطرح شده در انتقام سخت خواند و ادامه داد: این موضوع توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده و سخن کمی نیست و باید در مورد آن تأمل کرد.

طائب با تاکید بر اینکه بر اساس فرمان رهبری هیمنه آمریکا باید در جهان شکسته شود، گفت: برای رسیدن به این جایگاه باید در حوزه های مختلف تقویت ظرفیت های خود را دنبال کنیم.

وی از هراس آمریکایی ها از رهبری و باور آنان به سخنان رهبری یاد کرد و ادامه داد: این سخن رهبری که فرمودند عاملین و آمرین باید مجازات شود، خواب راحت را از کل سیستم اجرایی آمریکا گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به ظرفیت های داخلی کشور بیشتر توجه کنند

مسئولان به ظرفیت های داخلی کشور بیشتر توجه کنند