مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 05:302021-02-08سياسي

امید به بیگانگان آفتی بزرگ برای نظام و انقلاب است


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای بمناسبت 22بهمن اعلام کرد: برخی به تحولات خارجی دل خوش کرده اند؛ امید به بیگانگان آفتی بزرگ برای نظام و انقلاب است و فکر مذاکره با آمریکا، - غلط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت دهه فجر و بیست و دوم بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم 22 بهمن پیام آور تحقق حاکمیت الله و نابودی طاغوت است.

این انقلاب که به دست بزرگ بنیانگذارش حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (قدس سره) و با نثار خون شهدا و به مدد الهی به پیروزی رسید، گر چه در جغرافیای سرزمین ایران به وقوع پیوست اما نورانیت آن پهنه گسترده ای را فرا گرفت و موجبات امیدواری مستضعفان و آزادی خواهان بسیاری را فراهم ساخت.

انقلاب اسلامی با گذشت 42 سال همچنان کانون نور و مظهر توحید است، مقتدر و مؤثر راه را نشان می دهد و ملت های در بند استکبار و ظلم را به رهایی و آزادگی فرا می خواند.

پیام انقلاب همچنان زنده است و امروز شعارهایش تا پشت خانه دشمن طنین انداز است، فلسطین، لبنان، یمن، عراق، سوریه، نیجریه، کشمیر و بحرین در پرتویی از نورانیت انقلاب اسلامی به تلألؤ و درخشندگی رسیده اند و جبهه کفر و استکبار را به چالش کشانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به بیگانگان آفتی بزرگ برای نظام و انقلاب است

امید به بیگانگان آفتی بزرگ برای نظام و انقلاب است