مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 22:402021-02-07ورزشي

علی علیپور در شوک


مهاجم تیم ماریتیمو در خصوص اتفاق تلخی که برای فوتبال ایران رخ داده گفت: هنوز من در شوک هستم و درگذشت این دو عزیز را باور نمی کنم .

- جی پلاس، علی علیپور بعد از چند هفته مصدومیت بار دیگر به ترکیب ماریتیمو برگشته است و البته بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می شود اما هنوز موفق به گلزنی نشده است.

خبر ورزشی نوشت: او در این باره می گوید: در بازی با بلننسس و در هفته دهم بازی ها یکی از بازیکنان اصلی تیم بودم که ماریتیمو یک بر صفر برنده شد.

بعد از این بازی و در حالی که قرار نبود برای تیم در جام حذفی بازی کنم بازی کردم و مصدوم شدم و متأسفانه چهار هفته دور از میادین بودم و این باعث شد جایگاهم را در ترکیب ثابت تیم از دست بدهم و الان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می آیم اما به تلاشم ادامه می دهم تا دوباره به بازیکن فیکس تیم تبدیل شوم و از همه مهمتر برای تیم گلزنی کنم.

علیپور در خصوص شایعه ای که در خصوص بازگشت وی به تیم پرسپولیس به خاطر عدم گلزنی در تیم ماریتیمو به راه افتاده بود! گفت: شایعات همیشه وجود داشته اما من با واقعیت ها زندگی می کنم.

زمانی که از تیم راه آهن به تیم پرسپولیس ملحق شدم برای اینکه در پرسپولیس تبدیل به بازیکن ثابت شوم تلاش کردم و به خواسته هایی که داشتم رسیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی علیپور در شوک

علی علیپور در شوک