مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 21:552021-02-07سياسي

مهمانپرست: دیپلماسی اقتصادی اساس تفکر و عملکرد وزارت امور خارجه دولت آینده باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در همایش پلاک دیپلمات که با حضور علیرضا شیخ عطار معاون اسبق اقتصادی وزارت امور خارجه و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، - سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: دیپلماسی اقتصادی باید اساس تفکر و عملکرد وزارت امور خارجه در دولت آینده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در همایش پلاک دیپلمات که با حضور علیرضا شیخ عطار معاون اسبق اقتصادی وزارت امور خارجه و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، گفت: حتما وزارت امور خارجه اشکالات فراوانی دارد و نیازمند اصلاحات زیادی است.

با این وجود اولین مسئله این است که باید در تدوین برنامه ها، روابط با کشورها، همکاری های منطقه ای و یا برای حضور در مجامع بین المللی توازن ایجاد شود.

وی افزود: اینکه وزارت امور خارجه در یک مقطع روی سازمان های بین المللی و در یک مقطع روی روابط دوجانبه و یا همکاری های منطقه ای متمرکز شود شکل متناسبی برای فعالیت وزارت امور خارجه نیست.

وزارت امور خارجه باید یک شکل متوزان، متناسب و هماهنگ برای حضور در مجموعه های مختلف داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانپرست: دیپلماسی اقتصادی اساس تفکر و عملکرد وزارت امور خارجه دولت آینده باشد

مهمانپرست: دیپلماسی اقتصادی اساس تفکر و عملکرد وزارت امور خارجه دولت آینده باشد