مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 21:002021-02-07بين الملل

بورل: روسیه نمی خواهد از فرصت مذاکره با اروپا استفاده کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مطلبی به سفر خود به مسکو و آینده روابط میان روسیه و اتحادیه اروپا پرداخت.

- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مطلبی با اشاره به تحولات اخیر در جریان سفرش به روسیه، مدعی شد که مسکو نمی خواهد از فرصت مذاکره با اتحادیه اروپا استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مطلبی به سفر خود به مسکو و آینده روابط میان روسیه و اتحادیه اروپا پرداخت.

وی در این مطلب که در وبسایت رسمی اتحادیه اروپا منتشر شده، نوشت: من تازه از سفر بسیار پیچیده به مسکو که طی آن درباره روابط روسیه و اتحادیه اروپا بحث شد، بازگشتم.

این روابط برای چند سالی در سطح پایین بوده و حتی پس از تحولات اخیر که در ارتباط با مسموم ، بازداشت و محکوم کردن الکسی ناوالنی بوده و همچنین بازداشت هزاران تظاهرات کننده، وخیم تر شده است.

بورل اضافه کرد: هدف از این ماموریت ابراز مستقیم محکومیت شدید اتحادیه اروپا درقبال این حوادث بوده و رسیدگی به این امور از طریق دیپلماسی و بررسی روند سریع وخیم شدن روابط با روسیه و همچنین کمک به آماده سازی مذاکرات شورای اروپا درباره روابط اتحادیه اروپا و روسیه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورل: روسیه نمی خواهد از فرصت مذاکره با اروپا استفاده کند

بورل: روسیه نمی خواهد از فرصت مذاکره با اروپا استفاده کند