مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 19:502021-02-07ورزشي

تاتنهام 2-0 وست بروم؛ بازگشت به جاده پیروزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تاتنهام که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته است، امروز موفق شد در لندن با نتیجه 0-2 تیم وست بروم را مغلوب کرده و به اوضاع خود در جدول لیگ برتر سر و سامان ببخشد.

- تاتنهام در خانه خود موفق شد با دو گل وست بروم را مغلوب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تاتنهام که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته است، امروز موفق شد در لندن با نتیجه 0-2 تیم وست بروم را مغلوب کرده و به اوضاع خود در جدول لیگ برتر سر و سامان ببخشد.

وست بروم بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نهم و روی ارسال تاوسند می توانست به گل اول این دیدار دست یابد، اما ضربه سر خطرناک دیانه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی ارسال سرژ اوریه در گوشه محوطه بود که هری کین فرصت داشت گل اول تاتنهام را به ثمر برساند، اما ضربه زیبای او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 37 و روی حرکت لوکاس مورا، هری کین پشت محوطه صاحب توپ شده و با ضربه ای محکم دروازه وست بروم را تهدید کرد، اما جان استون به خوبی عکس العمل نشان داد.

در دقیقه 44 اسنوگراس با ارسال تماشایی دیانه را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه سر او با عکس العمل تماشایی هوگو لوریس همراه شد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاتنهام 2-0 وست بروم؛ بازگشت به جاده پیروزی

تاتنهام 2-0 وست بروم؛ بازگشت به جاده پیروزی