مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 19:352021-02-07سياسي

3 کشاورز نمونه ملی از استان اردبیل تجلیل شدند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سه کشاورز نمونه ملی در بخش تولید ماهیان سردآبی، حبوبات دیم و مرتعداری به عنوان برگزیده کشوری از استان اردبیل تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خلیل نیکشاد در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی فعالان کشاورزی استان اردبیل با رییس جمهوری از انتخاب 55 کشاورز نمونه استانی و سه کشاورز نمونه ملی خبر داد و اظهار کرد: سه کشاورز نمونه ملی در بخش تولید ماهیان سردآبی، حبوبات دیم و مرتعداری به عنوان برگزیده کشوری از استان اردبیل تجلیل شدند.

وی با اشاره به رونمایی از سند راهبردی کشاورزی استان اردبیل، خاطرنشان کرد: این سند پس از تلاش دو ساله کارشناسان و متخصصان کشاورزی در قالب نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها به همراه پیشنهاد راهکار و برنامه عملیاتی تدوین شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از این سند به عنوان منشور توسعه و نقشه راه بخش کشاورزی در حوزه های مختلف نام برد و گفت: سند راهبردی کشاورزی استان اردبیل با هدف ارتقای کارآیی و بهره وری بخش کشاورزی در راستای رسیدن به اقتصاد مقاومتی تدوین شده است تدوین سند راهبردی، برنامه ریزی در حوزه کشاورزی استان را تسهیل کرد استاندار اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه تدوین سند راهبردی کشاورزی استان اردبیل، برنامه ریزی در این حوزه را تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشاورز نمونه ملی از استان اردبیل تجلیل شدند

3 کشاورز نمونه ملی از استان اردبیل تجلیل شدند