مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 19:102021-02-07بين الملل

بررسی تحولات منطقه در دیدار دبیر کل شورای همکاری با دبیر کل اتحادیه عرب


دبیر کل اتحادیه عرب امروز پس از دیدار با وزیران خارجه عراق و لبنان در قاهره با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس نیز دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب و نایف مبارک الحجرف دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس امروز در دیدار با یکدیگر چالش های منطقه را در همه سطوح بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم ، یک مقام مسئول در دبیرخانه اتحادیه عرب در بیانیه ای گفت که ابوالغیط امروز میزبان الحجرف بود که در یک سفر رسمی به قاهره آمده است و در این دیدار دو طرف، تحولات در کشورهای عربی و چالش های منطقه را به خصوص در سایه تحولات جهانی بررسی کردند که مستلزم افزایش همکاری و هماهنگی در سطح جهان عرب است.

به گفته این منبع، ابوالغیط نقش شورای همکاری را در همکاری مشترک میان کشورهای عربی محوری خوانده و تاکید کرده که موفقیت عملکرد شورای امنیت بی شک برای اتحادیه عرب هم دستاوردی محسوب می شود.

این مسئول دبیرخانه اتحادیه عرب گفت: دو طرف همچنین درباره اقدام عملی برای تقویت هماهنگی میان اتحادیه عرب و شورای همکاری از طریق تبادل تجربیات و بیشتر کردن مباحثات بر سر مسائل و پرونده های مختلف بحث و گفت وگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تحولات منطقه در دیدار دبیر کل شورای همکاری با دبیر کل اتحادیه عرب

بررسی تحولات منطقه در دیدار دبیر کل شورای همکاری با دبیر کل اتحادیه عرب