مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 18:402021-02-07سياسي

بهره برداری از جاده مبارکه -بروجن تا سه راهی طالخونچه در دهه فجر


محدوده سه راهی طالخونچه مجلسی که حدود 8 کیلومتر فاصله دارد که یک نقطه پرحادثه بود و این نوید را می دهیم طی 7 روز آینده این جاده سه راهی طالخونچه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مبارکه، اصغر هدایت عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحول بنیادی ایران وجهان اسلام و حتی غیر اسلام دانست، رهبر کبیر انقلاب اسلامی از انقلاب با عناوینی مثل انفجار نور و معجزه قرن یادکرده است.

فرماندار مبارکه با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب، گفت: یکی از اهداف دشمنان اسلام ایجاد ناامیدی به آینده از طریق سیاه نمایی است و در چنین شرایطی اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مهم است و اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

وی افزود: سرعت پیشرفت علمی جمهوری اسلامی در محافل علمی 11 برابر رشد علم کشورهای دیگر است؛ قبل از انقلاب 176 هزار دانشجو داشتیم و اکنون 4 میلیون و 300 هزار دانشجو داریم.

هدایت در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه های شهرستان مبارکه، افزود: در سال جاری 56 پروژه قابل بهره برداری در شهرستان مبارکه داشتیم که 29 پروژه آن برای شهرداری ها و دهیاری ها بود که پروژه هتل کوهستان در حوزه گردشگری بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از جاده مبارکه -بروجن تا سه راهی طالخونچه در دهه فجر

بهره برداری از جاده مبارکه -بروجن تا سه راهی طالخونچه در دهه فجر