مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 18:302021-02-07سياسي

دشمنان تلاش می کنند تا پرونده درخشان انقلاب اسلامی را مخدوش نشان دهند


فرماندار کوهرنگ با تاکید بر اینکه مردم قدردان انقلاب هستند، گفت: دشمنان تلاش می کنند تا پرونده درخشان انقلاب اسلامی را مخدوش نشان دهند در حالی که بر اساس آمار و ارقام مشاهده می کنیم پس از انقلاب اسلامی رشد عظیم و چشم گیری در تمام عرصه های خدمت رسانی به ثبت رسیده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کوهرنگ با تاکید بر اینکه مردم قدردان انقلاب هستند، گفت: دشمنان تلاش می کنند تا پرونده درخشان انقلاب اسلامی را مخدوش نشان دهند در حالی که بر اساس آمار و ارقام مشاهده می کنیم پس از انقلاب اسلامی رشد عظیم و چشم گیری در تمام عرصه های خدمت رسانی به ثبت رسیده است.

مرتضی زمانپور درگفت وگو با ایسنا با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، اتفاقات مبارکی در کشور رخ داد، اظهار کرد: نتایج این انقلاب در استان و شهرستان کوهرنگ مشهود بوده و این شهرستان هرچه دارد، به برکت انقلاب است.

وی به دستاوردهای انقلاب در شهرستان کوهرنگ اشاره و بیان کرد: بسیاری از زیرساخت ها مانند جاده، راه های ارتباطی، مراکز بهداشت و مدارس حاصل انقلاب است، چرا که کشور به نوعی خود را پیدا کرد و از بند وابستگی به بیگانگان خارج شد.

فرماندار کوهرنگ با تاکید بر اینکه مردم قدردان انقلاب هستند، بیان کرد: دشمنان تلاش می کنند تا پرونده درخشان انقلاب اسلامی را مخدوش نشان دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان تلاش می کنند تا پرونده درخشان انقلاب اسلامی را مخدوش نشان دهند

دشمنان تلاش می کنند تا پرونده درخشان انقلاب اسلامی را مخدوش نشان دهند