مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 15:452021-02-07اقتصادي

120 پروژه عمرانی در تنگستان افتتاح و کلنگ زنی شد


در آیینی با حضور استان بوشهر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، 120 پروژه عمرانی با اعتبار 219 میلیارد تومان در تنگستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار شهرستان تنگستان عصر یکشنبه در حاشیه این مراسم با اشاره به افتتاح و یا آغاز 11 طرح اقتصادی با اعتبار 78 میلیارد تومان اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر 120 پروژه با اعتبار 219 میلیارد تومان در شهرستان تنگستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

عبدالحسن رفیعی پور از افتتاح چمن مصنوعی شهدای جوان اهرم خبر داد و بیان کرد: چمن مصنوعی شهدای جوان اهرم با 8 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

وی با اشاره به واگذاری 31 واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی 88 واحد مسکونی در تنگستان افزود: عملیات اجرایی ساخت 88 واحد مسکونی آغاز و همچنین واگذاری 31 واحد مسکونی ویژه محرومین انجام شد.

فرماندار تنگستان از آغاز عملیات اجرایی پنج هزار و 500 انشعاب و لوله کشی گاز منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر خبر داد و گفت: این عملیات با اعتبار 330 میلیارد ریال با مشارکت استانداری بوشهر به نمایندگی از کل استان در روستای آمار تنگستان آغاز شد.

وی با اشاره به افتتاح گلخانه سبزی و صیفی اظهار داشت: یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در روستای سمل تنگستان در زمینی به مساحت پج هزار و 120 متر مربع با اعتبار 21


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 پروژه عمرانی در تنگستان افتتاح و کلنگ زنی شد

120 پروژه عمرانی در تنگستان افتتاح و کلنگ زنی شد