مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-07اقتصادي

جزییات سرمایه گذاری 16 هزار میلیاردی در بنادر


معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تشریح ظرفیت 240 میلیون تنی بنادر شمالی و جنوبی ایران، گفت: بخش غیردولتی معادل 163 هزار میلیارد ریال در بنادر کشور سرمایه گذاری کرده است.

- معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تشریح ظرفیت 240 میلیون تنی بنادر شمالی و جنوبی ایران، گفت: بخش غیردولتی معادل 163 هزار میلیارد ریال در بنادر کشور سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، فرهاد منتصر کوهساری درباره آخرین وضعیت ظرفیت بنادر شمالی و جنوبی کشور، اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی طی سال های اخیر ظرفیت سازی های مناسبی را برای پاسخگویی به نیازهای حمل و نقل کالا از جمله واردات، صادرات و ترانزیت مدنظر قرار داده است؛ به طوری که در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در پذیرش و ارسال کالا از طریق بنادر شمالی کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: هم اکنون ظرفیت بندر انزلی با 15 پست اسکله بالغ بر 6,13 میلیون تن، بندر امیرآباد با احداث 15 اسکله ظرفیتی بالغ بر 7,5 میلیون تن و ظرفیت بندر نوشهر نیز با 11 پست بالغ بر 2,8 میلیون تن است.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه ظرفیت بنادر اصلی در شمال کشور بیش از 27 میلیون تن است، اعلام کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در حال اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سرمایه گذاری 16 هزار میلیاردی در بنادر

جزییات سرمایه گذاری 16 هزار میلیاردی در بنادر