مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 14:152021-02-07اقتصادي

ایجاد اشتغال برای 10 هزار نفر با افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی خوزستان


رییس جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت:با کلنگ زنی و بهره برداری از 43 پروژه جهاد کشاورزی در دهه فجر امسال با اعتباری قریب به 120 میلیارد تومان، 10 هزار و 640 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول،ظهر امروز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان،خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان پروژه شرکت سبزینه داران با محوریت تولید خوراک دام، طیور و آبزیان با ظرفیت اشتغالزایی برای 60 نفر و صرف اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال با ظرفیت تولید سالانه به میزان 170 هزار تن کلنگ زنی شد.

خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در حاشیه این برنامه اظهار کرد:امروزه گلخانه ها روش جدیدی از کشاورزی است که در حال پیشرفت و توسعه است.

وی افزود:در تمام دنیا افزایش تولید و ارزش افزوده از این صنعت در حال رشد است که دزفول نیز به عنوان مهد کشاورزی به شهر گلخانه ای نیز در حال شناخته شدن است.

رییس جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت:از 700 هکتار گلخانه موجود در استان قریب به 400 هکتار در دزفول است که دهه فجر سال جاری نیز 6 پروژه در این حوزه نیز به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد:با کلنگ زنی و بهره برداری از  43 پروژه جهاد کشاورزی در دهه فجر امسال با اعتباری قریب به 120 میلیارد تومان، 10 هزار و 640 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 10 هزار نفر با افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی خوزستان

ایجاد اشتغال برای 10 هزار نفر با افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی خوزستان