مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 13:552021-02-07ورزشي

با صرفه جویی در غذا، می خواهید استقلال را اداره کنید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بحران مدت هاست که در اطراف استقلال کمین کرده اما نخستین نشانه های علنی بحران، پیش از بازی با نساجی آشکار شد؛ - آتش زیر خاکستر بالاخره شلعه ور شد.

این اتفاقی قابل پیش بینی در اردوی استقلال بود.

خبرنگارانی که در هفته های گذشته شنونده درددل های بازیکنان ناراضی بودند، خوب می دانستند که به زودی مصاحبه های توفانی و اعتراض های علنی از راه می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بحران مدت هاست که در اطراف استقلال کمین کرده اما نخستین نشانه های علنی بحران، پیش از بازی با نساجی آشکار شد؛ آنجا که کاروان استقلال را به خاطر حساب سنگینی که تسویه نشده بود، به هتل راه نمی دادند! با اتفاقاتی که در اردوی تیم افتاد، می شد انتظار داشت که بازیکنان به پرداختی اندکی که تا امروز داشته اند، وضعیت نامناسب زمین تمرین و کمبود امکانات اعتراض کنند ولی در لابلای این افشاگری ها، مسائلی مطرح شد که فقط باید بابت آن تأسف خورد.

باید متأسف بود که چرا تیمی پرهوادار و با 75 سال سابقه که صدرنشین فعلی لیگ است، تا این حد دچار فقر امکانات است اما تأسف بزرگتر، آنجاست که مدیران باشگاه، تصور می کنند اگر در انتخاب منوی غذای بازیکنان صرفه جویی کنند، مشکلات مالی تیم حل می شود! تیمی که به خاطر بدهی 140 هزار دلاری نیکولای بودروف،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با صرفه جویی در غذا، می خواهید استقلال را اداره کنید؟

با صرفه جویی در غذا، می خواهید استقلال را اداره کنید؟