مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 13:552021-02-07پزشكي

هشدار موج جدید کرونا در فارس صادر شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد که افزایش موارد مراجعه به مراکز 16 ساعته، به منزله هشدار موج جدید شیوع کروناویروس در استان فارس است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد که افزایش موارد مراجعه به مراکز 16 ساعته، به منزله هشدار موج جدید شیوع کروناویروس در استان فارس است.

دکتر مهرزاد لطفی یکشنبه 19 بهمن در دویست و شصتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید19 علوم پزشکی شیراز، با اشاره به افزایش موارد مراجعه به مراکز 16 ساعته در استان فارس گفت: آمارها نشان دهنده روند افزایشی مراجعه به مراکز 16 ساعته، ابتلا و بستری بیماران و آغاز موج جدید کرونا در فارس است.

لطفی با تاکید براینکه باید تقویت و تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی را جدی گرفت، خواستار توجه اکید عموم مردم به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به ویژه پرهیز از سفرهای غیرضروری درون و برونشهری، برگزاری دورهمی و میهمانی و خودداری از شرکت در تجمعات شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین به پیگیری نحوه فعالیت آزمایشگاه های تشخیصی استان و آمار نمونه گیری ها، تعداد مبتلایان در مناطق مختلف، علت های جان باختن مبتلایان، نحوه خدمت رسانی به بیماران در بخش های عادی و ویژه بیمارستان ها و مراکز درمانی استان پرداخت و بر ضرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار موج جدید کرونا در فارس صادر شده است

هشدار موج جدید کرونا در فارس صادر شده است