مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:502021-02-07اقتصادي

130 کارشناس پهنه در بخش کشاورزی استان سمنان فعالیت می کنند


رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان گفت: 130 کارشناس پهنه در بخش کشاورزی استان وجود دارد که یکی از کارهای آنها کمک به ارتقای کیفی، علمی و فناوری تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن میرعماد بعدازظهر یکشنبه در نشست تقدیر از فعالان بخش کشاورزی استان سمنان که به صورت کشوری نیز از طریق ویدئوکنفرانس با حضور رییس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه با توجه به شرایط اقلیمی استان، توسعه بخش کشاورزی در سطح امکان پذیر نیست، بیان کرد: برای توسعه تولیدات کشاورزی و تأمین غذا، نیاز به ارتقای کیفی تولیدات است.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه ای با بسیج مهندسی با موضوع محصولات اساسی کشاورزی منعقد شده است، تاکید کرد: 50 بسیجی در این طرح به کشاورزان استان در راستای ارتقای کیفی محصولات به خصوص استفاده از کشاورزی نوین کمک می کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین گفت: 130 کارشناس پهنه در سطح استان به عنوان رابط بین جهاد، بخش تحقیقات و پژوهش و کشاورزان فعالیت دارند و امروز شاهد هستیم که هیچ مزرعه ای در استان بدون مدیر نیست، گفت: ارتباط مستقیم با بهره برداران از سوی کارشناسان پهنه به صورت مکرر و مستمر برقرار است همچنین طرحی موسوم به یاوران نیز در دست اجرا است که در آن کارشناسان کشاورزی به کانون های تولید محصولات در استان مراجعه، مسئله یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 کارشناس پهنه در بخش کشاورزی استان سمنان فعالیت می کنند

130 کارشناس پهنه در بخش کشاورزی استان سمنان فعالیت می کنند