مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-07اقتصادي

گشایش LC دو هزار میلیاردی برای تامین نیازهای صنعت نفت از طریق دانش بنیان ها


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه سنتی ترین اقتصاد کشور با شرکت های دانش بنیان پیوند خورده اند، گفت: با گشایش LC زمینه ای فراهم شده است که این صنعت نیازهای خود را از طریق شرکت های دانش بنیان مرتفع کنند.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه سنتی ترین اقتصاد کشور با شرکت های دانش بنیان پیوند خورده اند، گفت: با گشایش LC زمینه ای فراهم شده است که این صنعت نیازهای خود را از طریق شرکت های دانش بنیان مرتفع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی وحدت در رویداد تبادل فناوری پلیس هوشمند (ارائه نیازهای فناورانه) که بعد از ظهر امروز به صورت آنلاین در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با اشاره به مفهوم نوآوری باز، افزود: بر این اساس دیگر زمان آن گذشته است که هر نهاد و سازمانی اقدام به ایجاد دانشگاه، مرکز تحقیقاتی، پذیرش عضو هیات علمی و پژوهشگاه کند، بلکه تمرکز دنیا بر برون سپاری پروژه ها است.

وی این رویکرد را موجب تنوع دستاوردها و جلوگیری از لختی سازمان ها دانست و اظهار کرد: این مسیر حتمی توسعه نوآوری در دنیا است و در ایران نیز این رویکرد در حال پیگیری است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به تلاش برخی از نهادها برای چسبیده بودن به بدنه دولت، خاطر نشان کرد: توسعه حوزه های علم و فناوری با تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش LC دو هزار میلیاردی برای تامین نیازهای صنعت نفت از طریق دانش بنیان ها

گشایش LC دو هزار میلیاردی برای تامین نیازهای صنعت نفت از طریق دانش بنیان ها