مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-07اقتصادي

نیازهای فناورانه امسال در 8 حوزه ارائه شد


مدیر توانمند سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: امسال 8 حوزه نیازهای فناورانه خود را مطرح کردند تا این نیازها به واسطه دانش بنیان ها برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرضیه شاوردی امروز در رویداد تبادل فناوری پلیس هوشمند (ارائه نیازهای فناورانه) که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد گفت: یکی از اقدامات حمایتی این صندوق برگزاری رویدادهای فناورانه است که با هدف تقویت رقابت پذیری شرکت های فناور، افزایش بهره وری، تأمین نیازهای فناورانه صنایع بزرگ، کاهش خروج ارز و ایجاد اشتغال پایدار برای دانش آموختگان برگزار می شود.

مدیر توانمند سازی صندوق نوآوری گفت: در سال گذشته تعداد 14 رویداد با حضور 1150 شرکت و ارائه 1659 نیاز فناورانه برگزار شد که طی این رویدادها 4 هزار و 728 میلیارد تومان قرار داد و تفاهم نامه منقعد شده است.

به گفته وی این رویداد در حوزه های رباتیک و هوش مصنوعی، کاشی و سرامیک، آتش نشانی، صنعت گاز، فولاد، صنعت خودرو، صنعت نفت، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مدیریت هوشمند پسماند، صنایع غذایی، تعمیر و نگهداری هواپیما و صنعت فرودگاهی بوده است.

شاوردی با اشاره به 8 رویداد امسال گفت: رویدادهای امسال در حوزه هایی مانند صنعت برق، کشاورزی، تجهیزات پزشکی، امنیت ارتباطات بوده و تعداد 284 نیاز فناورانه ارائه شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای فناورانه امسال در 8 حوزه ارائه شد

نیازهای فناورانه امسال در 8 حوزه ارائه شد