مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-07سياسي

معرفی فناوران برتر پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد


رییس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب فناوران مستقر در این پارک به عنوان فناور اول و دوم سال 99 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب فناوران مستقر در این پارک به عنوان فناور اول و دوم سال 99 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سید شمس الدین هاشمی افزود: هر سال در آذرماه سال و همزمان با هفته پژوهش فراخوان معرفی فناور برتر سال استان کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز علمی ارسال می شود و شاخص های معرفی فناور برتر نیز اعلام می شود.

وی تصریح کرد: فناوران برتر بر اساس شاخص هایی از جمله صادرات، تحصیلات فناور ارتباط آن با فناوری، نقش فناور در حل مشکلات و یا رفع نیازهای جامعه، نقش آفرینی موثر فناور در کارآفرینی و اشتغال، میزان تقاضا برای محصول از بازار هدف، سطح آمادگی فناوری و میزان پیچیدگی داوری می شوند.

رییس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سازگاری با محیط زیست و رعایت الزامات زیست محیطی، کسب استانداردها و مجوزهای لازم،بررسی افتخارات مرتبط با فناوری، بازگشت سرمایه، مستند سازی وبیزنس پلن از دیگر شاخص های موثر در انتخاب فناور برتر است ضمن آنکه متقاضیان نباید در 5 سال گذشته در این جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فناوران برتر پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

معرفی فناوران برتر پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد