مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-07اقتصادي

حفظ منافع مصرف کننده از اولویت ماست


عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای  در خصوص بازرسی های تعزیرات اظهار کرد : بازرسی در حوزه تغییر برچسب ها بود و بازرسین هم اصلاح و  تغییر کامل آن را توسط فروشگاه ها اعلام کردند جز دومورد که آن هم در صندوق  اصلاح شد .

- اکبر تقوی شوازی مدیر کل نظارت بر شبکه توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، محمدعلی خراسانی عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای و محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران برای پاسخگویی به سوالات مردم و شبهات ایجاد شده در خصوص تخفیف های غیرواقعی و تبانی فروشگاه های زنجیره ای با تولیدکنندگان، در برنامه تلویزیونی تهران 20 به گفت و گو پرداختند .

تقوی مدیر کل نظارت بر شبکه توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت در پاسخ به سوال تخفیف های غیر واقعی گفت: اساساً بحث تخفیف یک مفهوم و مقوله ای به معنای کم کردن، کاهش و پایین آوردن حاشیه سود است، به صورتی که فرد مبلغی پایین تر از آن مقداری که قانونی برای آن مشخص کرده، دریافت می کند در واقع بخشی از سود خود را تحت عنوان تخفیف کاهش می دهد در همین رابطه تخفیف امری پسندید و شایسته تشویق است .

وی با رد شایعه های مطرح شده در خصوص تخفیف های قلابی ادامه داد: موضوع تخفیف های قلابی را رد می کنم و در خصوص اینکه این اتفاق در حال رخ داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ منافع مصرف کننده از اولویت ماست

حفظ منافع مصرف کننده از اولویت ماست