مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-07بين الملل

نقش پنهان و خطرناک جاسوسان زن موساد در اقدامات تروریستی


یک رسانه صهیونیست از نقش پنهان و خطرناک جاسوسان زن موساد در اقدامات تروریستی در طول برهه طولانی پرده برداشته است و اینکه زنانی که به عضویت موساد در می آیند، - از همسران خود طلاق می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، یک رسانه صهیونیست در گزارشی به نقش زنان در سرویس جاسوسی موساد اسراییل پرداخت.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی آورده است: نقش زنان در موساد اسراییل کمتر از مردان در این سرویس نیست و برخی از عملیاتهای آنها به ویژه در داخل کشورهای عربی معروف است.

این رسانه صهیونیست در ادامه گزارش خود به یکی از جاسوسان زن موساد به نام موسوم به یاییل اشاره کرده است که مجری عملیات مهمی در قبل بیروت بوده است و گزارش داد که زنان در موساد عملیات مهم و اساسی انجام می دهند.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد: نقش زنان در موساد کمتر از نقش مردان نیست به عنوان مثال یهودیت ناسیاهو مسئول بخش مهم موساد در دهه شصت قرن میلادی گذشته بود و علیزا ماگن معاون رییس موساد بوده است.

این رسانه صهیونیست در ادامه آورده است: یکی از ماموریت های مهمی که عناصر زن جاسوس واگذار شده است تحکیم روابط میان اسراییل و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس بوده است به طوری که یوسی کوهن رییس موساد در دسامبر گذشته به هشت زن عضو موساد تقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پنهان و خطرناک جاسوسان زن موساد در اقدامات تروریستی

نقش پنهان و خطرناک جاسوسان زن موساد در اقدامات تروریستی