مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-07سياسي

رونمایی از 20 کتاب نشر شاهد و تقدیر از نویسندگان ادبیات ایثار


همایش «رسانه های قدسی» با محوریت رونمایی از 20 عنوان کتاب گویا و مکتوب نشر شاهد، تقدیر از نویسندگان پیشکسوت ادبیات پایداری و حوزه ایثار و شهادت برگزار شد.

- همایش رسانه های قدسی با محوریت رونمایی از 20 عنوان کتاب گویا و مکتوب نشر شاهد، تقدیر از نویسندگان پیشکسوت ادبیات پایداری و حوزه ایثار و شهادت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش رسانه های قدسی با محوریت رونمایی از 20 عنوان کتاب گویا و مکتوب نشر شاهد، تقدیر از نویسندگان پیشکسوت ادبیات پایداری و حوزه ایثار و شهادت و تقدیر از برگزیدگان مسابقه فرهنگی خادمان مکتب حاج قاسم ، برگزار شد.

سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز نوزدهم بهمن ماه روز نیروی هوایی نام گذاری شده است و در چنین روزی در روزهای سخت انقلاب حماسه بزرگی توسط غیورمردان نیروی هوایی ارتش شکل گرفت، که این روز را خدمت همه سرداران، امیران و بزرگان نیروی هوایی عزیز و قدرتمند ارتش و کشور تبریک می گویم.

اوحدی ضمن اشاره به برنامه های متعدد و مختلف در بزرگداشت دهه فجر انقلاب، عنوان کرد: این بزرگداشت ها و مراسم ها، درواقع تجلیل و بزرگداشت 42 سال حماسه ماندگار مردم و ملت بزرگ این کشور است که با پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی را در تار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 20 کتاب نشر شاهد و تقدیر از نویسندگان ادبیات ایثار

رونمایی از 20 کتاب نشر شاهد و تقدیر از نویسندگان ادبیات ایثار