مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-07اقتصادي

سازمان زمین شناسی صاحب آشیانه بالگرد برای اجرای پروژه ژئوفیزیک هوایی شد


طی برگزاری مراسیم آشیانه بالگردهای سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و عملیاتی سازی پروژه ژئوفیزیک هوابرد این سازمان افتتاح شد.

- طی برگزاری مراسیم آشیانه بالگردهای سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و عملیاتی سازی پروژه ژئوفیزیک هوابرد این سازمان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور دکتر علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی، دکتر مهدی شیرازی شایسته مدیرعامل یکی از شرکت های بخش خصوصی، مهندس حسلنو مشاور ریاست سازمان هواپیمای کشور و جمعی از مسئولان استانی البرز آشیانه بالگردهای سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و عملیاتی سازی پروژه ژئوفیزیک هوابرد در مرکز پژوهش های کاربردی واقع در کرج افتتاح شد.

ساخت آشیانه بالگردها و تجهیز آن بر اساس استانداردهای سازمان هواپیمایی کشور از مدتی پیش به همت مرکز پژوهش های کاربردی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در کرج به منظور استقرار بالگردهای این سازمان آغاز شد.

پروازهای ژئوفیزیک هوایی یکی از روش های به روز و مهم در دنیا است که در تولید اطلاعات پایه و اکتشاف عمقی مواد معدنی و منابع آبی عمیق کاربرد اساسی دارد و در ایران نیز سازمان زمین شناسی طی سال های گذشته سعی کرده این روش را با استفاده از فناوری روز دنیا و با کمک کارشناسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان زمین شناسی صاحب آشیانه بالگرد برای اجرای پروژه ژئوفیزیک هوایی شد

سازمان زمین شناسی صاحب آشیانه بالگرد برای اجرای پروژه ژئوفیزیک هوایی شد