مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:002021-02-07ورزشي

انتخاب اتحادیه باشگاه ها چیست؛ رای فردی یا جمعی؟


دیدار اخیر اتحادیه باشگاههای فوتبال ایران با یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال حواشی تازه ای را رقم زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حالی که تصور می شد اتحادیه باشگاه های کشور در انتخابات آتی فدراسیون بی طرفی خود را رعایت کرده و به به دلیل تعلق به همه باشگاه های فوتبال و سلایق مختلف از اقدامی جانبدارانه پرهیز کند، اما نشست اخیر برخی مدیران این نهاد دور مانده از قواعد و معادلات فوتبال کشور باعث بروز سو تفاهم هایی شده است.

در حالت طبیعی اتحادیه باشگاه های کشور که در دوره ریاست مهدی تاج روزهای تاریکی را سپری کرده بود و مورد کم لطفی قرار گرفت، نباید به سمت خاصی گرایش داشته باشد، اما شاید کم توجهی به ارزش ماهوی این اتحادیه باعث شده که آنها برای گرفتن سهم واقعی خود در ترکیب تشکیلات آتی فدراسیون وارد مذاکره و تعامل شوند.

اتحادیه در اغلب کشورهای برتر صاحب فوتبال جایگاه ممتازی دارد اما در فوتبال ایران به دلایل گوناگون مورد توجه قرار گرفته است، حتی رییس شدن یکی از روسای سابق اتحادیه در فدراسیون هم نتوانست آنها را از گوشه نشینی خارج کند و بخشی از معادلات مدیریتی فوتبال را نصیب آنها سازد.

غیر از مهدی تاج که سابقه ریاست اتحادیه را داشته و بعد به ریاست فدراسیون رسیده است، مهدی محمدنبی دبیرکل فعلی فدراسیون هم هم اکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اتحادیه باشگاه ها چیست؛ رای فردی یا جمعی؟

انتخاب اتحادیه باشگاه ها چیست؛ رای فردی یا جمعی؟