مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-07سياسي

کار هنری برای سردار سلیمانی جزیی از «هنر مقاومت» است


محمدرضا دوست محمدی درباره نگاهش به «هنر مقاومت» و ارائه راهکارهایی به طراحان جوان برای طراحی در این حوزه توضیحاتی ارائه کرد.

- محمدرضا دوست محمدی درباره نگاهش به هنر مقاومت و ارائه راهکارهایی به طراحان جوان برای طراحی در این حوزه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا دوست محمدی هنرمند طراح درباره مسابقه طراحی نشان سرباز و هنر مقاومت گفت: در نگاه من، هنر مقاومت هنری است که در جای خودش و آنچه که باید باشد، قرار بگیرد به این معنا که اگر کاری را می خواهیم در قالب هنر انجام دهیم باید به درستی و به حق و کاملاً هنرمندانه انجام داده شود یعنی کاری که وظیفه یک ایرانی مسلمان باشد.

منظور از مسلمان بودن این است که چون هنر سرزمین و تاریخ هزار و دویست ساله ایران به شدت با هنر اسلامی آمیخته شده است و با توجه به اینکه اکثریت مردم ایران مسلمان هستند، از این صفت استفاده می کنم، چون در دنیا به لحاظ بصری، ایرانیان را با هنر اسلامی می شناسند و از سویی با هنر پیش از اسلام، که البته هنر فاخر و زیبایی بوده است.

وی بیان کرد: من به عنوان یک هنرمند ایرانی، چنانچه کارم را آن طور که باید درست و هنرمندانه انجام دهم، در واقع در سرزمینی که دوستش دارم و و برای آبادانی آن تلاش می کنم، به نحوی به هنر مقاومت عمل می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار هنری برای سردار سلیمانی جزیی از «هنر مقاومت» است

کار هنری برای سردار سلیمانی جزیی از «هنر مقاومت» است