مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-07فرهنگي

کتابی برای تقویت مهارت های کلامی کودکان


مجموعه کتاب سه جلدی «اگر به یک…» ترجمه امیر لعلی و مژگان کلهر که به چرخه نیازهای تمام نشدنی همه موجودات می پردازد، توسط انتشارات سیمای شرق (کتاب های زرافه) به چاپ سوم رسید.

- مجموعه کتاب سه جلدی اگر به یک… ترجمه امیر لعلی و مژگان کلهر که به چرخه نیازهای تمام نشدنی همه موجودات می پردازد، توسط انتشارات سیمای شرق (کتاب های زرافه) به چاپ سوم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، این مجموعه کتاب سه جلدی که برای گروه سنی الف و ب نوشته شده، شامل اگر به یک گربه کیک بدهی ، اگر به یک موش شیرینی بدهی و اگر به یک سگ دونات بدهی می شود، به چرخه نیازها می پردازد؛ نیازهایی که همه موجودات دنیا مثل خود انسان ها دارند و تمامی ندارد.

داستان های تخیلی این مجموعه سه جلدی به تقویت مهارت های کلامی کودکان کمک کرده و والدین می توانند بر اساس الگوی این کتاب با کودکان بازی های کلامی دیگر را تکرار کنند.

داستان سرگرم کننده و خنده دار این کتاب به همراه تصاویر جذاب برای خردسالان، کودکان پیش دبستانی و دبستانی آموزنده و جالب است.

انتشارات سیمای شرق با هدف آموزش کودکان و کمک به آن ها برای درک بهتر دنیای اطرافشان اقدام به تألیف و ترجمه آثار ارزشمندی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی برای تقویت مهارت های کلامی کودکان

کتابی برای تقویت مهارت های کلامی کودکان