مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-07سياسي

خاطرات مقام معظم رهبری از کودکی تا پیروزی انقلاب به زبان بنگالی منتشر شد


کتاب «خون دلی که لعل شد» شامل خاطرات خودگفته مقام معظم رهبری از تولد تا پیروزی انقلاب اسلامی است، به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات به زبان بنگالی ترجمه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کتاب خون دلی که لعل شد اثر مقام معظم رهبری که درباره داستان زندگی مقام معظم رهبری از کودکی تا میان سالی و خاطرات دوران مبارزات ستم شاهی است، در قالب طرح تاپ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و در 400 صفحه و در قطع رقعی با شمارگان 1500 نسخه توسط انتشارات بنگالی رودلا منتشر شده است.

خاطرات رهبری از کودکی تا پیروزی انقلاب در خون دبی که لعل شد کتاب خون دلی که لعل شد یکی از پرفروش ترین کتاب های انتشارات انقلاب اسلامی بوده است که حاوی خاطرات خودگفته رهبر معظم انقلاب از تولد ایشان تا پیروزی انقلاب اسلامی است.

این کتاب که در پانزده فصل گردآوری شده است، توسط محمد مجاهد الاسلام، از مترجمان بنگلادش به زبان بنگالی ترجمه و با ویراستاری عبدالقدوس بادشاه به مناسبت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

حضرت آیت الله خامنه ای ابتدا دوره کودکی خود و شروع علم آموزی را مورد توجه قرار داده اند و خاطرات خود را از شروع تحصیل در مکتب خانه و مدارس دینی که در آن به تحصیل مشغول بودند، بیان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات مقام معظم رهبری از کودکی تا پیروزی انقلاب به زبان بنگالی منتشر شد

خاطرات مقام معظم رهبری از کودکی تا پیروزی انقلاب به زبان بنگالی منتشر شد