مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-07سياسي

در نظارت مراکز خیریه ها با خلا قانونی و کمبود نیروی کارآمد مواجه هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تقی رستم وندی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو درباره چگونگی روند نظارت بر عملکرد سازمان های مردم نهاد و مجموعه موسسات خیریه تصریح کرد: - معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی از وجود خلا های قانونی بر نظارت عملکرد موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تقی رستم وندی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو درباره چگونگی روند نظارت بر عملکرد سازمان های مردم نهاد و مجموعه موسسات خیریه تصریح کرد: خدا را شکر تعداد مراکز خیریه در کشور زیاد است و مردم ایران مردمی عاطفی، نوعدوست و احساسی هستند و این از نکات مثبت فعالیت خیریه ها محسوب می شود.

وی اضافه کرد: یادآوری شما درباره اینکه مراکز خیریه نیاز به نظارت دارند، یادآوری درستی است و باید عرض کنم که از آنجا که مراکز خیریه بیشتر با اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر در ارتباط هستند و سازمام بهزیستی متولی اصلی ارائه خدمات به ابن قشر است، عمده مجوز موسسات خیریه از طرف بهزیستی صادر شده و تحت نظارت های خاص سازمان بهزیستی هم هستند.

معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی خاطرنشان کرد: کودکان کار و خیابان، زنان در معرض خشونت و خدمات مرتبط با سایر این قبیل آسیب ها از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نظارت مراکز خیریه ها با خلا قانونی و کمبود نیروی کارآمد مواجه هستیم

در نظارت مراکز خیریه ها با خلا قانونی و کمبود نیروی کارآمد مواجه هستیم