مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-07سياسي

در نشست معاون وزارت بهداشت با دانشجویان علوم پزشکی اصفهان چه گذشت؟


نمایندگان انجمن های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نشست با معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

- ایسنا/اصفهان نمایندگان انجمن های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نشست با معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

سیما سادات لاری- سخنگوی وزارت بهداشت و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (یکشنبه_19 بهمن ماه) در دیدار با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که در تالار اندیشه این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: خدا قوت ویژه به دانشجویان می گویم که در این ایام کرونا باعث افتخار شدید، رسالت رشته خود را درک کردید و با وجود نگرانی ها در صحنه بودید.

خوشبختانه هیچ دانشجوی پزشکی را از دست ندادیم معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در زمان تعطیل شدن دانشگاه ها و بازگشایی دوباره پیش بینی تمهیدات به درستی انجام شد، تاکید کرد: خوشبختانه هیچ دانشجویی را از دست ندادیم و این نقطه امیدی برای ما بود.

وی با اشاره به اینکه کرونا همه مناسبات ما را به هم ریخت، افزود: فضای کرونا قابل قیاس با فضای معمولی نیست و این شور و شعف فعالیت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در هیچ دانشگاهی وجود ندارد، قطعا مشکلات جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست معاون وزارت بهداشت با دانشجویان علوم پزشکی اصفهان چه گذشت؟

در نشست معاون وزارت بهداشت با دانشجویان علوم پزشکی اصفهان چه گذشت؟